досвід роботи вчителя початкових класів

досвід роботи вчителя початкових класів

Актуальність досвіду. Життя це постійний екзамен. Кожна життєва ситуація-це тестування розуму, духовних сил, якостей характеру. Як підготувати дитину до таких.  Просмотр содержимого документа «Опис досвіду роботи вчителя початкових класів». Опис досвіду роботи. Актуальність досвіду . Життя – це постійний екзамен.

Розвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом використання сучасних педагогічних технологій. Сучасне суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і економічних завдань. Виконання цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Саме ці пріоритети лежать в основі реформування сучасної загальноосвітньої школи, головне завдання якої — підготувати компетент

Спеціальність : “ Початкове навчання “ Посада : вчитель початкових класів Педагогічний стаж : 19 років Категорія : перша Попередня атестація : 2010 рік Курсова перепідготовка : 2013 рік Назва і зміст досвіду : Використання ігрових технологій в навчально-виховному процесі початкової школи. № слайда 3. Описание слайда: Проблема, над якою працюю: Навчальна гра у початковій школі. № слайда 4. Описание слайда: Використання ігрових технологій на уроках у початковій школі Кредо : Люби. Вір. Знай.

Опис досвіду роботи вчителя початкових класів. Новозапорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Заставської Ганни Володимирівни. Розвиток творчої особистості. „Формування творчої людини треба починати. В весну життя, тобто в дитинстві”. Ян Амос Коменський. Актуальність проблеми. Основні напрямки освіти в Україні вимагають створення школи, яка має на меті розвиток гармонійно цілісної особистості, де у центрі уваги – учень з його обдарованістю, здібностями, потенційними можливостями. Початкова ланка не може залишатись осторонь, оскільки саме в ній розвиваються творчий потенціал дитини, її

Опис власного педагогічного досвіду. Сідненко Валентина Олександрівна. Вчитель початкових класів. Павлівської загальноосвітньої школи I – III ступенів. Світловодської РДА.  Стаж роботи: 29 років. Проблема самоосвіти: «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках читання та математики шляхом використання інтерактивних методів навчання». Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра».

Учні початкових класів добре навчаються лише за умови, коли їм цікаво, коли вони переживають хоча б невеликий успіх. Тож, із перших днів роботи в школі, я намагаюся створити ситуацію успіху, підбадьорити учня, що зазнав невдачі, похвалити навіть за незначний крок уперед. Починаючи працювати з класом, я поступово вводжу елементи інтерактивного навчання, починаючи з найпростіших форм і методів навчання, таких, як „Мікрофон”, робота в парах, впровадження технології ігрового та проблемного навчання. Вивчивши основні ідеї інтерактивного навчання, я з’ясувала, що для успішного застосування інтеракти

В помощь классному руководителю » Учителю. Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Губарєвої Людмили Володимирівни. Опис досвіду роботи вчителя початкових класів. Губарєвої Людмили Володимирівни. Тема досвіду: Дидактична гра в навчально-виховному процесі початкової ланки освіти.  Неможливо вивчити все за один день, навіть за рік, за десять. Робота вчителя - це постійно вчитися самому: самоосвіта, читання і ретельне опрацювання спец, педагогічної, методичної літератури, спілкування з колегами. «Вчитися ніколи не пізно!» (Сократ, давньогрецький філософ). Людина повинна вчитися все життя.

Родниківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Уманської райдержадміністрації Черкаської області. Опис досвіду роботи. Вчителя початкових класів. Опис досвіду роботи по темі «Розвиток пізнавальних здібностей учнів молодших класів». Педагогічне кредо «Життя – це постійне навчання. Діяльність – шлях до вдосконалення». Основним завданням учителя на нинішньому етапі є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти, розвиток його пізнавальної і творчої активності, формування предметних і самоосвітніх компетентностей учня. Виховання активного ставлення до знань, науки взагалі й до навч

Як працюють наші вчителі початкових класів по створенню умов для повноцінного розвитку учнів на шляху до Нової української школи? На Ці питання ми будемо намагатися відповісти сьогодні.  Більше радості та руху в 1-В класі НУШ… Урок в 1-в кл. здивував розкутістю учнів, щирими посмішками, відвертими відповідями. А все тому, що більшу частину уроку учні працювали в групах, дивилися в обличчя одне одному, тож дитина бачила.  Особисто я вважаю, що всі вчителі початкової школи готові до експериментів, хоча наявний досвід нелегко змінити і пристосувати до нових умов. Однозначно – вчитися потрібно разом: і дітям, і вчителям, і батькам. ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА.

Досвід роботи вчителя початкових класів. КНЗ «Радіонівська ЗОШ І – ІІІ ступенів». Коваленко Ірини Миколаївни. СУТЬ І ЗМІСТ ДОСВІДУ: Досвід роботи вчительки - формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання. Інтерактивні форми і методи дають можливість створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою необхідність, зможе розкрити свої здібності й продемонструвати знання, відчути впевненість в собі. Пріорітетом педагогічної діяльності Коваленко Ірини Миколаївни є сформувати компетентну особистість молодшого школяра на основі розви

Презентація педагогічного досвіду вчительки початкових класів Петрівського навчально-виховного комплексу. Презентація педагогічного досвіду вчителя історії Донецької загальноосвітньої школи I – III ступенів №58. Презентація педагогічного досвіду “Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання”. Презентація педагогічного досвіду “Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання”. Презентація педагогічного досвіду роботи вчительки Смолінської ЗОШ №3 І ступеня Діхтяренко Людмили Володимирівни.  Презентація педагогічного досвіду роботи вчителя української мови та літератури, світової літератури ХІЛЬМАН Ніни Олексіївни. Категорії. Інформатика.

Розвиток соціальної компетентності молодших школярів методом ігрової діяльності. (досвід роботи вчителя початкових класів Бережиленко Тетяни Олексіївни). … гра – це величне світле вікно, через яке в духовний світ дитини. Вливається життєвий потік. Умінь і понять. В.Сухомлинський. Одним з основних завдань системи загальної середньої освіти є підвищення якості навчання. Але при цьому оцінка якості навчання зазвичай здійснюється по придбаних і сформованих в процесі навчання знаннях, уміннях і навиках. Проте така оцінка фактично не відображає рівень розвитку різних здібностей особи.

Презентація досвіду роботи Вправа «Методична скарбниця» Мета: популяризувати досвід роботи вчителя. Обладнання: презентація досвіду роботи з теми. 12 слайд Хід вправи 3.1. Вступне слово.  Усім відома істина – діти початкових класів люблять учитись, але часто забувають: діти люблять учитися добре та бажають бути успішними! І тому головне моє завдання створити умови, що забезпечать дитині успіх у навчанні, відчуття радості від того, що я «знаю», «вмію». 15 слайд.

Розмірковуючи про кредо, на думку спадає одна казка : про те, що кожна людина, що живе на Землі має зв ` язок із певною зіркою в небі. І що кожна ця зірка не схожа на іншу, то тільки здалека вони здаються однаковими. Але люди, хоч і пов ` язані з тими зірками, не бачать їх і не відчувають цього зв ` язку. Відчути цей зв ` язок, знайти свою зірку та йти за нею, бо то є мета нашого життя – це найбільше щастя та найскладніше завдання кожного. Моє творче кредо

Опис досвіду вчителя початкових класів Мартиненко Ірини Володимирівни Тема досвіду: «Розвиток особистості учня через навчально-виховний процес в початковій школі шляхом впровадження інноваційних технологій». Скачати 145.05 Kb. Дата конвертації.  ("учень - учитель" ). Групова робота є складовою частиною розвивального навчання. На уроках я навчаю своїх вихованців працювати в групах, парах, адже групові форми навчання дають змогу диференціювати та індивідуалізувати процес навчання, формують внутрішню мотивацію до активного сприйняття, засвоєння та передачі інформації, сприяють формуванню комунікативних якостей учнів, активізують розумову діяльність.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз по английскому языку planet of english безкоровайная с ответами

узенький проулочек марусенька русская песня ноты

ноты беркович этюд соль минор

basic english of economics латигіна підручник відповіді

мониторинговые работы 1 класс краснодарский край 2018 варианты